יוני - שירותי אינסטלציה

עבודות אינסטלציה במרכז באחריות

עבודות אינסטלציה במרכז אינסטלטור פתיחת סתימות

אם אתם זקוקים לאיש מקצוע בתחום של עבודות אינסטלציה במרכז, מוטב לפנות לאדם שיש לו ניסיון ויכולת לאתר את הבעיה וגם לפתור אותה ללא בזבוז זמן וסחבת. אינסטלטור המצויד בארגז כלים מתקדם כדי לאתר נזילות עם ציוד משוכלל כמו מצלמה תרמית, פתיחת סתימות, פיצוצים בצנרת שדורשים החלפת צנרת ועוד.

בכל בית ישן וגם חדש יש לעתים בעיות אינסטלציה. לפעמים זה מתוך הבית עצמו ולעתים זה קשור לשכנים, ובכל מקרה השיטות של איתור נזילות, פתיחת סתימות ותיקוני אינסטלציה עברו בשנים האחרונות תהליך של קדמה אשר מסוגל לדייק יותר באיתור הבעיות ועד תיקונים בטכניקות ושיטות חדשות.

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית

מנהל של חברת עבודות אינסטלציה במרכז מסביר, כי בעבר כאשר הייתה נזילה כלשהי מהצנרת בבית, היה מגיע השרברב, עושה אחד ועוד אחד ומנסה לנחש מאיפה יכולה להיות הנזילה, עפ"י מיקומה של הצנרת בבית. כאשר החליט למשל כי הנזילה מתקיימת במקום מסוים, אזי היה צורך לשבור את הקיר כדי להגיע לצנרת לתקן את הנזילה או להחליף את הצנרת. מכיוון שיש צנרת מתחת למרצפות בכל בית, אז לעתים גם היו עוקרים את המרצפות אם האינסטלטור החליט שהנזילה מקורה בהם.

הרבה פעמים השרברב צדק והרבה פעמים פספס. אז היה הופך הבית לאתר בנייה, היה צורך להזמין איש שיפוצים כדי לתקן את מה שנעשה ולשבור או לעקור מרצפות במקום אחר. קשה היה לדעת במדויק היכן הנזילה והקביעה נעשתה על סמך הניסיון של בעל המקצוע, עם אפשרויות רצות של פספוס וזה בדיוק מה שקרה.

היום גם האינסטלטורים לא סומכים על הידע שלהם ובדיוק בגלל זה משתמשים במצלמה תרמית אשר מסוגלת לזהות בדיוק איפה יש נזילה וכך ניתן להגיע אליה באמת בלי לשבור את כל הבית….

פיצוץ בצינור- יש פתרון

לעתים עד שלא מגיע חשבון המים, בני הבית לא יודעים בכלל שיש להם נזילה. לפיצוץ בצנרת ונזילה יש כמה סימנים המעידים על כך. ראשית הדבר הראשון הוא שחשבון המים גדול מהרגיל ובאופן מוגזם. זה בהחליט מעיד על כך שיש נזילה כלשהי בבית. דבר שני רואים סימנים של נפיחות על הקיר או התפוררות. הצבע מתקלף. הרבה פעמים יש ריח של טחב ועובש ורואים סימנים של פטריות המסוכנות מאוד לנשימה. 

נזילה יכולה להתרחש בכל מקום בבית אומר מומחה לאיתור נזילות המספק עבודות אינסטלציה במרכז. פיצוץ בצנרת יכול לקרות בבית חדש ובבית ישן. זה בעיקר קורה בחדרים רטובים כמו חדרי אמבטיה. 

כאשר מדובר על פיצוץ של צנרת מתחת למרצפות, לעתים עולים המים על הפנלים, או שרואים דהייה של צבע המרצפות. כל אלה מעידים על כך שיש בבית נזילה. במקרה שיש סדק או פיצוץ בצינור מחליט איש המקצוע כיצד לתקן זאת. כאשר מדובר בצנרת ישנה לעתים מחליט בעל הבית, להחליף את כל הצנרת כדי לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

תתקדמו- פתיחת סתימות עם מצלמה תרמית

פתיחת סתימות בצנרת הביוב במסגרת עבודות אינסטלציה, מהווה חלק גדול מעבודתו של כל אינסטלטור. אנשים זורקים מגבונים לחים וגם חיתולים, לעתים נופל משהו בטעות. בבניינים עם צנרת ישנה הפסולת כבר לא עוברת בקלות ולכן לעתים קרובות מוזעק אינסטלטור כדי לפתוח את הסתימה.

שלא כבעבר היום משתמשים בספירלה חשמלית ולא ידנית, לעתים יצטרך האינסטלטור להשתמש במצלמה תרמית כאשר מדובר על סתימה עמוקה ולא יודעים בדיוק היכן היא ממוקמת. כיום הודות לבדיקה עם המצלמה, יכול איש המקצוע לדעת בדיוק היכן יש סתימה ולטפל בה במהירות וביעילות.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

יוני אינסטלטור - תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי: המדריך המלא לשמירה על הבית עם השנים ועם העונות, הבית עובר שינויים ואלו מתבטאים בצורות שונות. טיפול במבנה יכול לשמור עליו לאורך

גילוי נזילות מים - יוני אינסטלטור

גילוי נזילת מים

גילוי נזילות מים: איך מזהים שיש נזילה ומה עושים? נזילת מים מצנרת האינסטלציה היא אחת מהליקויים הבסיסיים שעלולים להתרחש בכל מבנה. גילוי מוקדם של נזילת

יש לכם נזילה? בעיית רטיבות שלא נפתרת? ‏זקוקים לפתרון מקצועי ומידי?

שמי יוני קוזי, אינסטלטור מומחה באיתור נזילות כבר מעל 15 שנה.

אני מזמין אתכם פשוט ליצור איתי קשר, אני כבר אעשה עבורכם את כל "הסיפור הזה" לפשוט יותר.

לא רק שירות מקצועי, אלא גם מחירים הוגנים!

חייגו אלי עכשיו לקבלת הצעת מחיר מידית!

יוני אינסטלטור - תמונת קונספט אינסטלטור מומחה