יוני - שירותי אינסטלציה
bg
לוגו יוני אינסטלטור - שירותי אינסטלציה מתקדמים

עבודות אינסטלציה

יוני אינסטלטור - עבודות אינסטלציה
כבר מעל ל 15 שנה

שלום, שמי יוני קוזי, אינסטלטור, נותן שירות למגוון עבודות אינסטלציה כבר מעל 15 שנה. אני מתמחה באיתור נזילות, תיקון בעיות צנרת ללא הרס וביצוע כל עבודות הביוב (צילום קווי ביוב, חידוש צנרת ביוב ועוד).

נשמח לבצע עבורכם על עבודת אינסטלציה נדרשת, במקצוענות וברמת שירות גבוהה כך שכל תהליך העבודה ופתרון הבעיה ייעשה באופן מהיר וממוקד.

לכל עבודת אינסטלציה נדרשת וטיפול מהיר בבעיה,

חייגו אלי עכשיו!

לכל עבודת אינסטלציה נדרשת וטיפול מהיר בבעיה, חייגו אלי עכשיו!

יוני אינסטלטור - כל עבודות האינסטלציה

שלום, שמי יוני קוזי, אינסטלטור. אני לשירותכם לכל עבודת אינסטלציה, החל מאיתורי נזילות, טיפול בצנרת מים או בצנרת הביוב וכל עבודות הביוב והכל ללא צורך בהרס.

את "יוני אינסטלטור" הקמתי לפני כ- 15 שנה, אני מאוד אוהב את מה שאני עושה והשירות שלי ניתן ‏במקצועיות רבה ומכל הלב.‏

אז אם יש לכם בעיית אינסטלציה, זקוקים למישהו שיבוא ויעשה את העבודה, מהיר, איכותי ומקצועי,  אני מזמין אתכם פשוט ליצור איתי קשר, אני כבר אעשה את כל "הסיפור" לפשוט יותר עבורכם והכל במחירים הוגנים!

✓ שירות מהלב    ✓ מחירים הוגנים   ✓ זמינות גבוהה‏

יוני אינסטלטור - עבודות אינסטלציה

כל מה שחשוב להבין על עבודות אינסטלציה

עבודות אינסטלציה כוללות מגוון רחב של פעולות המתבצעות במערכות מים וביוב. מדובר על מערכות הנמצאות במגוון נכסים לרבות בית פרטי, בתים משותפים, מבני ציבור ועוד. כל מבנה מחובר למערכות אינסטלציה הבנויות מחלקים הנמצאים מתחת לפני הקרקע כגון צינורות ביוב או צנרת מים וכן ציוד קצה לרבות אסלות, כיורים, ברזים ועוד.

אז מה אנחנו עושים?

למעשה אנו מבצעים את כל עבודות האינסטלציה בכל מה שקשור למערכת המים והביוב. המשיכו לקרוא לפירוט נוסף.

כל תקלה במערכות הובלת המים וטיפול בביוב דורשת טיפול מקצועי של שרברב בעל ניסיון וכלים איכותיים לפתרון מיטבי. עבודות אינסטלציה כוללות מגוון רחב של פתרונות, מאחר שמדובר על תחום מורכב נדרשת מעבר למקצועיות ולניסיון גם יצירתיות באיתור התקלה ובמציאת הפתרון האולטימטיבי.

חשוב לי לומר שהשירות שלי מתבסס בראש ובראשונה על שקיפות, אמינות ומקצועיות בלתי מתפשרת!

זמינות 24/6

שירות ואיכות ללא תחרות

מעל 15 שנות ניסיון

אחריות על העבודה

עבודות אינסטלציה - גלריה מהשטח

עבודות אינסטלציה - בדיקת קירות במצלמה - יוני אינסטלטור
עבודות אינסטלציה מטעם יוני אינסטלטור
עבודות אינסטלציה - בדיקה במצלמה - יוני אינסטלטור
עבודות אינסטלציה - בדיקת נזילות- יוני אינסטלטור
עבודות אינסטלציה - בדיקת רטיבות - יוני אינסטלטור
עבודות אינסטלציה - מצלמה - יוני אינסטלטור
עבודות אינסטלציה - רטיבות בקיר - יוני אינסטלטור
עבודות אינסטלציה - בדיקה במצלמה טרמית - יוני אינסטלטור

מה כוללות עבודות אינסטלציה?‏

  • בחינה ותכנון מיקום של מערכות האינסטלציה לרבות מתווה קווי המים והביוב, תוך התייחסות לשאר הצרכים של המבנה.
  • בחירה של הצנרת המתאימה לכל צורך ואופן שימוש, נדרשת הבנה מעמיקה וניסיון בהתאמה של האורך והרוחב המתאים, החומר מהם עשויים בצינורות ואופן החיבור הנכון במטרה לייצר מערכת עמידה לאורך זמן.
  • התקנה בפועל של צינורות מים וקווי ביוב בהתאם לתכנון ובדיקה של תקינות הציוד וחיבור לציוד הקצה לרבות תקינות מעבר המים והשפכים בצורה חלקה ללא תקלות.
  • התקנה מקצועית של כלל מוצרי קצה סניטריים זה כולל מגוון ברזים באמבטיה, במטבח או בחצר, אסלות, אמבטיות, מקלחונים ועכל מה שמחובר למערכות המים והביוב
  • איתור וטיפול במגוון רחב של תקלות פשוטות ומורכבות במערכות אינסטלציה. תקלות יכולות לכלול נזילה מצנרת, סתימות פשוטות סתימות מורכבות הנגרמות בשל ליקוי חמור במערכת האינסטלציה כגון שורשים שצמחו לתוך הצינורות.
עבודות אינסטלציה עם מפתח ברזים
עבודות אינסטלציה על צנרת המים בדירה
  • תיקון וחידוש צנרת מים ושיקום מערכות ביוב לקויות, השבת התפקוד התקין והשוטף של המערכות וכן שדרוג איכות הצנרת למניעה של נזילות חוזרות ונשנות או סתימות והצפות.
  • שטיפת קווי צנרת בלחץ גבוה על מנת לאפשר למים לזרום באופן חופשי ובדיקה שהצינורות פתוחים והזרימה תקינה ללא חשש לסתימות נוספות.
  • איתור נזילות וליקויים תת קרקעיים או כאלה החבויים בקירות ולא נראים לעין, זאת באמצעות מצלמה טרמית ייחודית וחיישן חום.
  • פתיחת סתימות באמצעות טכנולוגית אל הרס ייחודית הדורשת ציוד מתקדם ידע וניסיון
  • בדיקת תקינות מערכות אינסטלציה כחלק משלב בדק בית טרם רכישת נכס יד שנייה, או בעת קבלת דירה חדשה מקבלן כחלק מקבלת טופס 4. בדק הבית אמור להיות מקצועי ונדרש ציוד מתקדם כגון צילום טרמי של צנרת, ביוב ומרזבים על מנת לאתר ליקויים באיטום, לזהות נזילות בלתי נראות ועוד, הכל במטרה לוודא שכל מערכות האינסטלציה תקינות, אין נזילה סמויה אשר עלולה לגרום נזק עתידי לבית.

האם שרברב יכול לבצע כל עבודת אינסטלציה?

חלק קטן מעבודות האינסטלציה יכול לפתור כל שרברב, אך את התקלות המורכבות וטיפול בבעיות אקוטיות כמו סתימות הנגרמות משורשים בביוב, קווי מים או ביוב תקולים, החלפה של חלק מהצנרת וכד' חשוב מאוד שאינסטלטור בעל ניסיון בתקלות ביוב מורכבות יבצע.

הכוונה היא לאיש מקצוע אשר יודע לזהות בנקל כל בעיה, לתכנן את הטיפול המיטבי, באופן ממוקד וללא הרס מיותר של קירות או מרצפות הנכס. איש מקצוע האוחז בציוד ייחודי כגון מצלמה טרמית, או מצלמת קווי ביוב מקצועית וחיישן המאפשרים לו לאבחן באופן מדויק את מקור הבעיה, מסייעים לו להגיע ישירות אל הליקוי ולטפל באופן כמעט כירורגי על מנת להחזיר את הצנרת לתקינותה או להחליפה במערכת חדשה.

נגן וידאו

לכל עבודת אינסטלציה נדרשת וטיפול מהיר בבעיה, חייגו אלי עכשיו!