יוני - שירותי אינסטלציה

פתיחת סתימות בלחץ אוויר – דרכי הפתרון

פתיחת סתימות בלחץ אוויר

למי מאיתנו לא קרה שככה סתם באמצע החיים מפתיעה אותנו לרעה סתימה בצנרת שמשביתה אותנו מלעשות כל מה שרצינו, מעלה ריח רע מאד, השפכים לא יורדים למטה והתסכול לא מאחר לבוא. תנשמו לרווחה, יש פתרון – פתיחת סתימות בלחץ אוויר. 

אז נכון, אתם לא אינסטלטורים ואין לכם את הכלים והידע להבין לעומק את סוג הבעיה והפתרונות לסתימה המעיקה, אבל כמה טוב שיש בעלי מקצוע שיודעים את העבודה וישמחו לעזור לכם. חברת יוני אינסטלציה מתמחה בתהליכי פתיחת סתימות בלחץ אוויר ותדאג שתוכלו להמשיך את סדר היום שלכם בהקדם האפשרי.

למה כדאי לבצע פתיחת סתימות בלחץ אוויר?

סתימות ניתן לפתור בכל מיני שיטות, אך הסיבה שנבחר לבצע פתיחת סתימות דווקא בלחץ אוויר היא מאחר ומדובר באחת מהשיטות היעילות והטובות ביותר לפתיחת סתימות מקצועית ויסודית בצנרת שלנו. העוצמה החזקה של האוויר תהיה זאת אשר תוציא את כל מקורות הסתימה ותאפשר לצנרת "לנשום" מחדש. 

כמו כן, אנחנו תמיד חושבים על פתרונות יסודיים וטובים לטווח הארוך ולא רק לכמה ימים הקרובים, ולכן פתיחת סתימות בלחץ אוויר עם הציוד הנכון והמתקדם שלנו יכולות לספק לכם שקט נפשי לזמן ארוך.

איך עובדת הטכניקה של פתיחת סתימות בלחץ אוויר?

במצב בו אנו נדרשים לבצע פתיחה של סתימות בלחץ, סתימה בלחץ אוויר גבוה תעשה את העבודה הטובה ביותר. בדומה מאד לפתיחת סתימות בלחץ מים, ניתן גם לפתוח סתימה מאתגרת בצנרת שלנו גם על ידי לחץ אוויר דחוס וגבוה. 

פתיחת סתימות בלחץ אוויר מתבצעות באמצעות אקדח מיוחד אשר מזרים אל מקור הסתימה אוויר דחוס. 

האקדח יודע לתת מענה בפתיחת סתימות בלחץ אוויר כמו נזילות, סתימות, הצפות, דודי שמש דולפים ועוד. 

חברת יוני אינסטלציה מחזקה באקדחים הטובים ביותר למטרות אלו והודות לניסיון רב השנים שלנו נוכל לפתוח סתימות חזקות במיוחד הודות לטכניקה זו או עם חיזוקים של טכניקות נוספות.

אין דרך לעשות את זה לבד?

גם אם אנחנו חושבים שיש לנו את הכישורים הבסיסיים לפתיחת סתימות, לא היינו מציעים לכם לשחק במגרש שעשוי להיות מלוכלך מאד, מצחין ברוב הזמן וגם חלילה לא היינו רוצים שתגרמו לנזקים לצנרת שלכם או לעצמכם. 

פתיחת סתימות בלחץ אוויר או פתיחת סתימות בכלל היא לא עניין של מה בכך ודורשת עבודה של אנשי מקצוע מנוסים. כאשר אנחנו ניצבים בפני סתימה גדולה וחזקה שלא מצליחה להיפתח עם האמצעים הביתיים שברשותינו, קריטי והכרחי לבחור חברה מקצועית שתעמוד לצידכם ותיקח אחריות על הבעיה. טיפול נכון הוא זה שיפתור את התקלה ויעזור לכם להימנע באמת ממצבים דומים בעתיד באמצעות הנחיה והסברים ממה נגרמה הסתימה וממה צריך להימנע בהמשך. 

שימו לב שלרוב סתימות נוצרות ממצבים של זריקת מגבונים לחים, מוצרי היגיינה כמו תחבושות וטמפונים ועד מוצרים שלא תאמינו שמישהו חשב להשליך. גלו אחריות בכל הנוגע לצנרת שלכם, טיפולים מסובכים עשויים לעלות לא מעט כסף או לגרום לנזק ולכן אל תשחקו עם הצנרת שלכם.

למה לבחור דווקא בחברת יוני אינסטלטור לפתיחת הסתימה?

חברת "יוני אינסטלטור" מתמחה במתן פתרונות לפתיחת סתימות בלחץ אוויר וכמו כן בשירותי אינסטלציה רבים ונרחבים ביניהם איתור נזילה במצלמה תרמית, שירותי צנרת, הגברת לחץ מים, פתיחת סתימות ועוד. 

אנחנו עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם, המקצועי והחדיש ביותר וכמו כן מעסיקה אינסטלטורים מנוסים בעלי ותק רב שמקפידים על מענה מקצועי ושירותי ללקוחותינו. 

צוות האינסטלטורים שלנו יתקנו כל תקלה בזמן קצר וללא צורך בהרס של מרצפות קירות מיותרים. 

כמו כן אנו מקפידים על השירות הטוב ביותר במחירים הנוחים ביותר לנוחיותם המרבית של לקוחותינו ומתוך ההבנה כי לא מדובר בשירות מותרות ולכן יש צורך אמיתי להנגיש את המחירים כך שכל בית יוכל לתקן את הבעיות החשובות בלי נזק בכיס. 

אנו מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך מתן מענה לכל בעיית אינסטלציה תוך שמירה על שביעות רצונם של הלקוחות שלנו ברחבי הארץ. 

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שעה ולקבל שירות אמין ומקצועי, זמינות מידית וביצוע כל העבודות על הצד הטוב ביותר. 

זקוקים עכשיו לשירות פתיחת סתימות בלחץ אוויר? מחפשים אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות? צרו אתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

יוני אינסטלטור - תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי: המדריך המלא לשמירה על הבית עם השנים ועם העונות, הבית עובר שינויים ואלו מתבטאים בצורות שונות. טיפול במבנה יכול לשמור עליו לאורך

גילוי נזילות מים - יוני אינסטלטור

גילוי נזילת מים

גילוי נזילות מים: איך מזהים שיש נזילה ומה עושים? נזילת מים מצנרת האינסטלציה היא אחת מהליקויים הבסיסיים שעלולים להתרחש בכל מבנה. גילוי מוקדם של נזילת

יש לכם נזילה? בעיית רטיבות שלא נפתרת? ‏זקוקים לפתרון מקצועי ומידי?

שמי יוני קוזי, אינסטלטור מומחה באיתור נזילות כבר מעל 15 שנה.

אני מזמין אתכם פשוט ליצור איתי קשר, אני כבר אעשה עבורכם את כל "הסיפור הזה" לפשוט יותר.

לא רק שירות מקצועי, אלא גם מחירים הוגנים!

חייגו אלי עכשיו לקבלת הצעת מחיר מידית!

יוני אינסטלטור - תמונת קונספט אינסטלטור מומחה