יוני - שירותי אינסטלציה
bg
לוגו יוני אינסטלטור - שירותי אינסטלציה מתקדמים

החלפת צנרת ביוב

החלפת צנרת ביוב ותשתיות כבר מעל 15 שנה

שלום, שמי יוני קוזי, אינסטלטור מוסמך, מתמחה בחידוש / החלפת צנרת ביוב והנחת תשתיות ביוב כבר מעל ל 15 שנה. שירותי אינסטלציה מתקדמים בטכנולוגיה חדשנית "אל הרס" בלי בלגן ובלי סיפורים מורכבים.‏

בעיות בצנרת הביוב? חייגו אלי עכשיו!

בעיות בצנרת הביוב? חייגו אלי עכשיו!

יוני אינסטלטור- החלפת צנרת ביוב וחידוש תשתיות ביוב

שלום, שמי יוני קוזי, אינסטלטור מוסמך, מומחה באיתור נזילות והחלפת צנרת וחידוש תשתיות ביוב.
הקמתי את "יוני אינסטלטור" לפני כ- 15 שנה, אני מאוד אוהב את מה שאני עושה והשירות שלי ניתן ‏במקצועיות רבה ומכל הלב.‏

אם יש לכם בעיה בצנרת הביוב ואתם ‏זקוקים לפתרון מקצועי, מידי ואיכותי שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד, ע"י איש מקצועי שמתמחה בתשתיות ביוב, הקמה, חידוש והחלפת צנרת ביוב 

אני מזמין אתכם פשוט ליצור איתי קשר, אני כבר אעשה את כל "הסיפור הזה" לפשוט יותר.

✓ שירות מהלב    ✓ מחירים הוגנים   ✓ זמינות גבוהה‏

יוני אינסטלטור - החלפת צנרת ביוב

יוני אינסטלציה - חידוש ושיקום/החלפת צנרת ביוב

החלפת צנרת ביוב מתבצעת (אם בכלל) פעם בעשרות שנים ולכן יש הרבה אנשים שחושבים על ההרס והבלגן וכמובן העלות שכרוכה עם תהליך שכזה. 

אני יכול לומר לכם בביטחון שזה לגמרי לא חייב להיות ככה. יש היון כלים מתקדמים שנקראים "אל הרס" שבאמצעותם ניתן לפתור מגוון של בעיות, לחדש צנרת ביוב, לתקן צנרת ביוב ללא הרס, ללא צורך בהחלפה והכל נעשה יחסית באופן די מהיר ופשוט.

עם מעל 15 שנה של ניסיון בכל הקשור בחידוש מערכות ביוב והחלפת צנרת ביוב לבתים פרטיים ובנינים משותפים אני יכול לומר בגאווה שאנחנו מתחייבים לטפל בבעיה במהירות ובלי סיפורים מורכבים ולעשות את העבודה באופן הכי הכי מהיר והכי איכותי.

השירות שלי מתבסס בראש ובראשונה על שקיפות, אמינות ומקצועיות בלתי מתפשרת!

זמינות 24/6

שירות ואיכות ללא תחרות

מעל 15 שנות ניסיון

אחריות על העבודה

החלפת צנרת ביוב - גלריה מהשטח

החלפת צנרת ביוב בבניין משותף - רמת גן

החלפת צנרת ביוב בבניין משותף - רמת גן
החלפת צנרת ביוב - בניין ברמת גן
החלפת צינור ביוב - רמת גן

החלפת צנרת ביוב, על מה מדובר?

מערכת הביוב הנה צנרת תת קרקעית אשר נועדה לנקז את השופכין והדולחין מהמערכות הביתיות אל עבר מערכת עירונית כל הדרך אל מכון טיהור שפכים. מדובר על מערכת מורכבת הנמצאת במעמקי האדמה כאשר הבדיקה והתפעול שלה אינן פשוטות כלל.

כאשר ישנה תקלה בצנרת הביוב יש צורך לבדוק אותה ולעיתים אף לבצע החלפת צנרת ביוב. התקלה יכולה להיות בשל בלאי צינורות ישנים, שימוש לא תקין וזריקה של מוצרים שגורמים לנזק בצנרת הביוב או פגיעה שלא קשורה לשימוש שלנו, כגון צמיחה של שורשים לתוך צנרת הביוב.

החלפת צנרת ביוב - דירה בתל אביב

מהם הסיבות?

החלפת צנרת ביוב מתרחשת כאשר יש הרס משמעותי מלא או חלקי של הצנרת, נזק שלא שווה להשקיע בתיקונו מאחר שהצנרת ישנה או ממש תקולה. זה קורה בד"כ מכמה סיבות:

  • בלאי של הזמן – כמעט כל חומר בעיקר פלסטיק ומתכת, באופן טבעי נחלשים במהלך הזמן ונוצר בלאי.
  • התיישנות של המערכת – במשך השנים תוואי האדמה משתנה וכל תזוזה של האדמה בה מונחים הצינורות עלולה לגרום לקריסה והתפרקות של המערכת. שינוי במנח הצינורות עלול לגרום לסתימה שתפגום בצנרת כולה.
  • חדירה של שורשים לצנרת – בבתים ישנים עם מערכת ביוב וצינורות עתיקים, יש סכנה של צמיחת שורשים אל מערכת הביוב, שורשי עצים שצומחים לכיוון צנרת הביוב ויוצרים בה סדקים או שברים. במקרה הקל יהיה מדובר בחסימת זרימה שעלולה לגרום להצפות (במקרה הזה מבצעים תהליך של חיתוך שורשים במערכת הביוב) ובמקרה הקשה יותר מדובר על סדקים ושברים במערכת הביוב שמצריכים טיפול פנים צנרת לאיטום השברים או החלפת הצנרת כולה)
  • רכישת דירה יד שנייה – כאשר רוצים למנוע תקלות בצנרת קיימת, במיוחד כאשר רוכשים דירה ועושים בה שיפוץ, מומלץ להחליף את הישן בחדש. בעבר נהגו לעשות שימוש בצינורות מתכת ועופרת, אלה צוברים קורוזיה מהירה ועלולים במהלך השנים להתפורר. הצינורות החדשים עשויים מפלסטיק עמיד שאינו צובר חלודה והבלאי שלו מאוד איטי.

‏ אז איך יודעים שהגיע הזמן להחליף את הצנרת?‏

מאחר שצינורות הביוב חבויים ולא ניתן לראות בעין האם יש להם בעיה, סביר להניח שהסימנים יהיו לא כל כך נעימים. אחד האיתותים הבולטים לכך שצריך לחליף את צנרת הביוב הוא היווצרות חוזרת ונשנית של סתימות וחלילה הצפות.

זה מרמז על בעיה שיש לבדוק האם היא רק בשל שימוש לקוי וזריקה לאסלה מגבונים או מוצרים וחומרים שיש להימנע מהם, אם הסתימות וההצפות חוזרות בתדירות גבוהה חשוב לוודא שלא מדובר על תקלה משמעותית יותר העלולה לגרום לכל המערכת לקרוס.

על מנת לדעת מה חומרת הבעיה מומלץ לפנות לאיש מקצוע, אינסטלטור בעל ניסיון, שמתמחה בתשתיות ביוב, אשר יפעל בצורה המקצועית ביותר על מנת לפתור את הבעיה במינימום נזקים. הוא יכול ראשית לנסות לאתר את הבעיה באמצעים טכנולוגיים ללא הרס ולאחר האיתור וקביעת מקור הבעיה לתקן ו/או להחליף את הצנרת הביוב, או חלק ממנה בצורה איכותית וממוקדת.

החלפת צנרת ביוב - דירה בפתח תקווה

שלבי העבודה בהחלפת צנרת ביוב

כאמור השלב הראשון שהשרברב יבצע הוא צילום צנרת לצורך בדיקה מקיפה של צנרת הביוב, איתור מקור הנזילה, האם יש פיצוץ או נקב שגורם לבעיה. ברוב המקרים הוא ייעזר במצלמה טרמית ובסיב אופטי אשר מסייעים לו לאתר את התקלה בצנרת הנמצאת מתחת לפני השטח ולקבוע את חומרתה.

אם יחליט האינסטלטור שיש צורך להחליף את צנרת הביוב הוא יאלץ לשבור כמה מרצפות, מתחת להן תופיע צנרת הביוב אשר מונחת מעל משטח בטון. לאחר הוצאת הצינורות וקופסאות הביקורת וניקוי משטח הבטון יהיה אפשר למקם את הצנרת החדשה במנח שיעניק הולכה מיטבית של מי הביוב.

השלב הסופי הוא סגירה של הבור, ראשית יוצקים מעל הצנרת  שכבת בטון במטרה לקבע את הצינורות בשיפוע הרצוי, לאחר ייבוש הבטון מבצעים איטום של הצנרת, לאחר בדיקת הצפה לוודא איטום יש לסגור את מקום העבודה באמצעות חול וריצוף מחודש.

לאחר החלפת מערכת הביוב חשוב להקפיד על שימוש נכון, לא לזרוק מגבונים, מוצרי היגיינה נשיים ועוד חומרים העלולים ליצור סתימה ולפגום הצנרת החדשה.

המון הצלחה, יוני.