יוני - שירותי אינסטלציה

אינסטלטור פתיחת סתימות – מתי להזמין

אינסטלטור פתיחת סתימות ואיתור נזילות

אם תכתבו בגוגל "אינסטלטור פתיחת סתימות" תקבלו אין ספור תוצאות – ויש לכך סיבה. כאשר אנחנו חושבים על אינסטלציה, הדבר הראשון שקופץ לראש הוא סתימות. מדובר ככל הנראה בתקלה הנפוצה ביותר בתחום, כזו שגם קל מאוד לזהות, אפילו עבור אנשים שאינם מבינים בכך. בשלב הראשוני ניתן להבין שיש סתימה כאשר מבחינים בניקוז איטי של המים, כאשר בדרך כלל עשויות להופיע סתימות בכמה אזורים מרכזיים בבית:

אמבטיה – בדרך כלל סתימות באמבטיה נוצרות בשל הצטברות של חול, שערות או אפילו של מוצרי ההיגיינה בהם אנחנו משתמשים כאשר אנו מתקלחים. 

אסלה – לא בכדי נראה לעתים קרובות במקומות ציבוריים שלטים בחדר השירותים אשר מורים לא להשליך לאסלה מגבונים או תחבושות היגייניות. בדרך כלל כאשר ישנה סתימה באסלה – היא נובעת מכך, אולם לעתים, היא יכולה להיווצר גם כתוצאה מנפילה של פריטים שונים לאסלה והדחת המים מבלי להוציא אותם קודם לכן.

כיור – סתימה בכיור הממוקם בחדר האמבטיה נובעת בדרך כלל גם היא מהצטברות של חול, שערות וכד', כאשר סתימה בכיור המטבח היא לרוב תוצאה של הצטברות שומנים, שאריות מזון וכד'.

אינסטלטור פתיחת סתימות עם מצלמה תרמית

עבור אנשים מן השורה הטיפול בבעיות אלו עשוי להיות מורכב, בעוד שעבור אינסטלטור שמתמחה בפתיחת סתימות היא חלק בלתי נפרד מהעבודה. בחלק מהמקרים, יוכל איש המקצוע לפתוח את הסתימה בקלות יחסית, כאשר במקרים חמורים יותר יהיה צורך לעשות שימוש בכלים אגרסיביים יותר, כמו ספירלה חשמלית. במקרים חריגים, עשוי האינסטלטור לעשות שימוש במצלמה תרמית. 

שיטה זו מיועדת למקרים מורכבים במיוחד, בהם הסתימה ממוקמת בעומק הצנרת. בעבר, על מנת לטפל בסתימות עמוקות כאלו, צריך היה לשבור את הקירות ואת האריחים על מנת להבין היכן ממוקמת הסתימה. 

כיום, הודות לטכנולוגיות מתקדמות, ניתן לפתור את הבעיה באופן ממוקד וללא כל נזק לבית. על מנת לבצע איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית, מוחדר ראש המצלמה עמוק לתוך הצנרת. באמצעות המידע המופיע על הצג שלה יכול בעל המקצוע להבין היכן בדיוק ממוקמת הסתימה ולפתור את הבעיה.

מה תוכלו לעשות בעצמכם?

כאמור, עבור אינסטלטור פתיחת סתימות היא משימה שיכולה להתבצע בצורה יעילה ואיכותית, כמובן אם יש לו את הידע, הניסיון והציוד הדרוש.

לכן, אם אתם נקלעים למצב של סתימה, אין ספק שיש להזמין בעל מקצוע מומחה אשר יוכל לטפל בבעיה בצורה המקצועית ביותר, לפני שהמצב יחמיר. יחד עם זאת, חשוב להקפיד על תחזוקה הולמת של הצנרת באופן קבוע. סתימות תמיד עלולות להתרחש באופן טבעי, אולם יש דרכים לצמצם את תדירות הופעת הסתימות.

איך תעשו זאת? ראשית, חשוב להקפיד שלא להניח בכיורים, באסלה או באמבטיה חומרים או שאריות שעשויים להוביל בסופו של דבר לסתימה.

במטבח, נסו לרוקן חומרים אשר עלולים לסתום את הצנרת, כמו עודף שמן או שאריות מזון, לתוך הפח, לפני שאתם מניחים את הכלים בתוך הכיור ושוטפים אותם. כמו כן, חשוב לשים בכיורים ובאמבטיה רשתות, אשר יאספו את השערות ואת שאריות האוכל, ולרוקן אותם לפח באופן סדיר.

באופן כללי, כדאי להשתמש בפח לעתים קרובות יותר – אם אתם חוזרים מהים, לדוגמה, אל תרוקנו את הבגדים מלאי החול לתוכה, אלא לתוך הפח. גם את התחבושות ההגייניות והמגבונים עדיף מלכתחילה לזרוק לפח ולא לתוך האסלה. על ידי התנהלות נכונה בשגרה, תוכלו להפחית את הופעת הסתימות. יחד עם זאת, אם אתם כן מזהים התחלה של סתימה – חשוב לקרוא לאיש מקצוע שמתמחה בפתיחת סתימות, איתור נזילה ובעיות צנרת כדי לוודא שאתם מטפלים בבעיה כמו שצריך ומונעים היווצרות בעיות קשות יותר בהמשך.

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

יוני אינסטלטור - תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי: המדריך המלא לשמירה על הבית עם השנים ועם העונות, הבית עובר שינויים ואלו מתבטאים בצורות שונות. טיפול במבנה יכול לשמור עליו לאורך

גילוי נזילות מים - יוני אינסטלטור

גילוי נזילת מים

גילוי נזילות מים: איך מזהים שיש נזילה ומה עושים? נזילת מים מצנרת האינסטלציה היא אחת מהליקויים הבסיסיים שעלולים להתרחש בכל מבנה. גילוי מוקדם של נזילת

יש לכם נזילה? בעיית רטיבות שלא נפתרת? ‏זקוקים לפתרון מקצועי ומידי?

שמי יוני קוזי, אינסטלטור מומחה באיתור נזילות כבר מעל 15 שנה.

אני מזמין אתכם פשוט ליצור איתי קשר, אני כבר אעשה עבורכם את כל "הסיפור הזה" לפשוט יותר.

לא רק שירות מקצועי, אלא גם מחירים הוגנים!

חייגו אלי עכשיו לקבלת הצעת מחיר מידית!

יוני אינסטלטור - תמונת קונספט אינסטלטור מומחה