יוני - שירותי אינסטלציה

החלפת צנרת ללא חפירה – כך מחליפים כיום צנרת בשעות ספורות בלבד!

החלפת צנרת ללא חפירה

מהיום ניתן לחדש צנרת ללא הרס, ללא תחושת האי נוחות ובשונה מכל מה שאנחנו מכירים, כיום ניתן לבצע החלפת צנרת ללא חפירה הודות להתפתחות הטכנולוגיה שממשיכה להפוך תהליכים לקלים ופשוטים יותר מאי פעם. 

כשאנחנו מבינים כי יש צורך אמיתי להחליף צנרת, בדרך כלל התחושה שלנו תהיה מלווה בייאוש ותסכול, כי הנטייה תהיה לדמיין מצב שבו יש צורך לשבור מרצפות, נדמיין תהליך מאד מלוכלך, מלא אבק וכמובן תהליך רועש במיוחד. 


כמו כן תהליכי החלפת צנרת יהיו בדרך כלל תהליכים מאד ארוכים הדורשים תקופת שיפוצים לא קצרה, מייגעת וכמובן מאד יקרה וגוררת הוצאות נלוות רבות. אז לא עוד – החלפת צנרת ללא חפירה מחליפה את כל התהליך המייגע, היקר והמלוכלך שהכרתם לתהליך נעים ופשוט יותר.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר ->

איך עובד תהליך החלפת צנרת ללא חפירה?

בשלב הראשון מתבצע תהליך אבחון תקלות יסודי שייעשה באמצעות רובוט מיוחד אשר מחדיר סיב אופטי ומצלם את הצנרת על כל אורכה והסתעפויותיה בצילום של 360 מעלות כמובן. הצילום יאפשר קבלת תמונת מצב ויעזור באיתור פגמים ותקלות שונות בצנרת בזמן קצר ובדיוק רב. 

לאחר שלב האבחון אנו עוברים לשלב תיקון הצנרת ובניית האסטרטגיה לפיה נפעל. 

במקרים בהם נזהה חסימה  בצנרת, בין אם נגרמה בגלל שורשים שחדרו אליה, חלקי פלסטיק, ברזל או כל דבר אחר, אנו מייד נפעל לפתיחתה. 

נדאג להסיר את מקור החסימה ולהרחיקו מהצנרת באמצעות שימוש בלחץ מים או אוויר חזקים.

הכירו את השיטות החדשניות ביותר לחידוש צנרת ללא חפירות

  •  שירוול – נחדיר שרוול מכווץ העשויה ממספר שכבות של חומרים, ננפח אותו ונצמיד לדפנות הצינור באופן כזה שייצור לחץ פנימי על דפנות הצינור כך שלא יוכלו לזלוג החוצה. 
  •  הטלאה – נבצע הטלאה במקומות בהם נזהה סדקים מקומיים או נזילות קטנות בעזרת סיבי זכוכית ופולימרים עמידים בפני חום / קור, כימיקלים וחומצות. 
  •  קוויק לוק – מערכת קוויק לוק מחדירה גליל נירוסטה אשר מולבש על גבי רובוט ייעודי על גלגלים הישר אל הצנרת. הפעולה מפעילה לחץ פנימי על ידי כך שנצמדת לצינור ומרחיבה את גליל האלומיניום ובכך מבטיחה איטום מושלם כפי שרצינו.
  • דיפון אלסטי – אחד מהפתרונות המובילים והמתקדמים ביותר כיום עבור החלפת צנרת ללא חפירה ומצביע על אחוזי שביעות רצון גבוהים במיוחד. אופציה זו מאפשרת תיקון של קו צנרת באמצעות הוספת שכבת דיפון (העשוי מתרכובת פוליאוריתן) פנימית לאורך הצינור אשר מותזת באמצעות מכונה רובוטית אל פנים הקו.

החלפת צנרת ללא חפירה - למה זה טוב?

ישנם מספר יתרונות בולטים להעדיף את שיטה זו על פני שיטות אחרות וקודמות, הנה כמה סיבות טובות לפניכם: 

  •  תהליך עבודה קצר ויעיל – החלפת צנרת ללא חפירה מתבצע תוך מספר שעות ספורות לעומת שיטות עבודה ישנות יותר שהיו עשויות להימשך שבועות ארוכים עד חודשים. 
  •  מינימום הפרעה לסביבה ולתושבים – כאשר אנו נמצאים בשטח נדאג שהעבודה שלנו תתבצע ללא חסימה של כבישים, מדרכות וכמובן ללא כל פגיעה בתשתיות ובאיכות חייהם של התושבים המתגוררים בסביבה בה אנו עובדים. התחשבות היא קריטית והכרחית מבחינתו. 
  •  איכות ותקן – אנו עובדים בהתאם לתקן הישראלי 5531 ולתקינה האמריקאית ומבטיחים כי השרוול איתו אנו עובדים בעל תכונות חוזק ועמידות המחזיקים לעשרות שנים. 
  •  טכנולוגיה מובילה – חידוש צנרת באמצעות החדרת השרוול מתבצע בדרך טכנולוגית לחלוטין כאשר את התכנון הראשוני של הצינור מצעים באמצעות תוכנת מחשב ומצלמה מתוחכמת אשר מוחדרת ישירות לצנרת הקיימת וכמו כן לאחר מכן את כל הנתונים והניתוח נאסוף מהמערכות החכמות שנותנים לנו תמונת מצב מדויקת.

למה לבחור ביוני אינסטלציה?

חברת יוני אינסטלציה הינה חברה מנוסה בעלת ניסיון רב שנים המבצעת את מגוון עבודותיה עם הכלים המתקדמים ביותר כיום ובניצוח של צוות אינסטלטורים מיומנים וחרוצים בעלי ידע רב. 

אנו מודעים לעובדה שעבודות אינסטלציה הן עבודות המצריכות פתרונות מהירים ויעילים הנעשים על הצד המקצועי ביותר ובמחירים הוגנים ככל הניתן. 

איתנו לא תצטרכו להתפשר לא על שירות, לא על מחיר ולא על הפתרונות המתקדמים ביותר. אצלנו תקבלו את החבילה השלמה והטובה ביותר לצרכים שלכם. 

אנחנו מזמינים אתכם להנות מהשירות שלנו ולחזור לשגרתכם במהרה.

קראו גם על: פתיחת סתימות בלחץ אוויר

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

יוני אינסטלטור - תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי: המדריך המלא לשמירה על הבית עם השנים ועם העונות, הבית עובר שינויים ואלו מתבטאים בצורות שונות. טיפול במבנה יכול לשמור עליו לאורך

גילוי נזילות מים - יוני אינסטלטור

גילוי נזילת מים

גילוי נזילות מים: איך מזהים שיש נזילה ומה עושים? נזילת מים מצנרת האינסטלציה היא אחת מהליקויים הבסיסיים שעלולים להתרחש בכל מבנה. גילוי מוקדם של נזילת

יש לכם נזילה? בעיית רטיבות שלא נפתרת? ‏זקוקים לפתרון מקצועי ומידי?

שמי יוני קוזי, אינסטלטור מומחה באיתור נזילות כבר מעל 15 שנה.

אני מזמין אתכם פשוט ליצור איתי קשר, אני כבר אעשה עבורכם את כל "הסיפור הזה" לפשוט יותר.

לא רק שירות מקצועי, אלא גם מחירים הוגנים!

חייגו אלי עכשיו לקבלת הצעת מחיר מידית!

יוני אינסטלטור - תמונת קונספט אינסטלטור מומחה