יוני - שירותי אינסטלציה

הקדימו תרופה למכה – איתור נזילות במצלמה טרמית

עבודות אינסטלציה עם מפתח ברזים

נזילה יכולה להישמע בהתחלה כמו עניין קל ופשוט, שאפילו לא צריך להתייחס אליו – אך בפועל מדובר על בעיה רצינית שעלולה להביא נזק רב. אם לא מטפלים בנזילה מיד כאשר מגלים אותה, היא עלולה להפוך להיות לכאב ראש מאוד משמועתי עבורכם. כך שאם עד כה הייתם רגילים לטאטא את הנזילות מתחת לשטיח ולהתעלם מהן, כעת הגיע הזמן כי תתמודדו עם הנזילות פנים מול פנים.

אז איך הכי נכון לטפל בנזילה? על ידי איתור נזילות במצלמה טרמית, כמובן כאשר הפרוצדורה כולה מתבצעת על ידי אינסטלטור מוסמך. כך תוכלו להיות בטוחים כי הנזילה שאתה אתם מתמודדים תיעלם, וכמעט בטוח שלא תצטרכו להתמודד עם עוד נזילות בעתיד הקרוב. כי נזילה יכולה להביא אתה להרבה מאוד בלגן, אך אם תטפלו בה כמו שצריך היא תיעלם באורח פלא – ואתם אפילו תשכחו שהיא התרחשה בתוך זמן קצר במיוחד.

לאתר נזילה מבלי לשבור את הקיר

אם אתם בטוחים שמסתתר לה נזילה מאחורי אחד הקירות בבית, אין טעם להתחיל לשבור את הקירות בצורה לא מבוקרת. בכדי שתוכלו לדעת בדיוק מהיכן מגיעה הנזילה, כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את אנשי המקצוע שמשתמשים בציוד המתאים. איתור נזילות במצלמה טרמית יאפשר לאינסטלטור לאתר את מקור הנזילה, וכל זאת מבלי שהוא שבר אפילו לא חלק קטן מהקיר של הבית.

לאתר נזילה תוך מספר דקות

המיומנות של האינסטלטור היא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר לאיתור נזילה, כאשר אינסטלטור מיומן יוכל לאתר נזילות במהירות. אך בו בזמן כאשר האינסטלטור ישתמש במצלמה טרמית לצורך איתור הנזילה, פתאום תוכלו לראות איך התהליך כולו מתקצר בצורה משמעותית. בתוך מספר דקות מהרגע שבו האינסטלטור יגיע אליכם, הוא כבר יוכל להצביע בצורה מדויקת על מקום הנזילה – מקום ספציפי שממנו בעצם התחיל לו כל הבלגן.

לאתר נזילה עם מינימום הוצאות

לא מעט אנשים אומרים כי הם מעדיפים שלא לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית בגלל ההוצאות הכספית של ההליך. אך האם לקחתם בחשבון את ההוצאה הכספית הצפויה מהנזק שהנזילה עלולה לגרום? נזק שעלותו תהיה הרבה יותר משמעותית מאשר העלות של עבודת האינסטלטור. כך שהאפשרות הזאת מאפשרת לכם לא רק לאתר באופן מדויק את מקור הנזילה, אלא גם לחסוך באופן משמעותי בהוצאות. פתאום תוכלו לראות כי אתם מצליחים לחסוך לא מעט כסף כאשר אתם בוחרים באפשרות הזאת.

לאתר נזילה מבלי לחכות לנזק בלתי הפיך

כמו שאמרנו בתחילת המאמר, נזילה קטנה יכולה להביא איתה לנזק מאוד גדול. אפילו אם למראית עין זה לא באמת נראה כך, מתחת לפני השטח מתרחשים להם כל מיני דברים שאתם לא יכולים להתעלם מהם. כך שאם תבצעו את האיתור על ידי מצלמה טרמית, תימנעו מעצמכם את הצורך להתמודד עם נזק גדול ואולי אפילו בלתי הפיך. האפשרות הזאת נמצאת בידיים שלכם, אתם רק צריכים לדאוג לכך שתעשו את הבחירה הנכונה.

איתור נזילות במצלמה טרמית – הבחירה הנכונה עבורכם!

אז אחרי ששמעתם את כל היתרונות שניתן להשיג על ידי איתור נזילה על ידי מצלמה טרמית – ככל הנראה לא נשאר לכם עוד מקום לספק. מדובר על הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבורכם, בחירה שתאפשר לכם להיות הרבה יותר רגועים. אפילו אם לאחר הבדיקה לא תתגלה נזילה, אתם עדיין תוכלו לדעת כי לא התפשרתם ולא הקלתם ראש בנושא הזה. כי כל מי שמקל ראש בנזילה אחת קטנה, מוצא את עצמו בסוף משלם על כך ביוקר. 

קראו בהרחבה גם על: עלות איתור נזילות מים במצלמה טרמית 

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

יוני אינסטלטור - תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי: המדריך המלא לשמירה על הבית עם השנים ועם העונות, הבית עובר שינויים ואלו מתבטאים בצורות שונות. טיפול במבנה יכול לשמור עליו לאורך

גילוי נזילות מים - יוני אינסטלטור

גילוי נזילת מים

גילוי נזילות מים: איך מזהים שיש נזילה ומה עושים? נזילת מים מצנרת האינסטלציה היא אחת מהליקויים הבסיסיים שעלולים להתרחש בכל מבנה. גילוי מוקדם של נזילת

יש לכם נזילה? בעיית רטיבות שלא נפתרת? ‏זקוקים לפתרון מקצועי ומידי?

שמי יוני קוזי, אינסטלטור מומחה באיתור נזילות כבר מעל 15 שנה.

אני מזמין אתכם פשוט ליצור איתי קשר, אני כבר אעשה עבורכם את כל "הסיפור הזה" לפשוט יותר.

לא רק שירות מקצועי, אלא גם מחירים הוגנים!

חייגו אלי עכשיו לקבלת הצעת מחיר מידית!

יוני אינסטלטור - תמונת קונספט אינסטלטור מומחה