יוני - שירותי אינסטלציה

חברת איתור נזילות – איך בוחרים?

חברת איתור נזילות

תקלות במערכת הצנרת הביתית הן בדרך כלל תופעות מאוד לא נעימות, שמצריכות טיפול מידי. במקרים רבים, לא מדובר בתקלות שאדם לא מיומן יכול לתקן לבד ובעיקר במקרה של נזילה, אפילו איתור של מקור התקלה מחייב עבודה של איש מקצוע. לכן, אם התעוררתם להצפה בבית, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לאתר איש מקצוע איכותי שיגיע בהקדם כדי לטפל בבעיה. אם תכתבו בגוגל "חברת איתור נזילות", תמצאו אין ספור תוצאות, ולכן נשאלת השאלה איך מוצאים איש מקצוע איכותי בתחום האינסטלציה? הכנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור באיש המקצוע המתאים כאשר אתם מחפשים שירות של איתור נזילות ובמיוחד איתור נזילות מים במצלמה תרמית.

איך מחפשים, ומה?

הדבר הראשון שכדאי לבדוק אם אתם מחפשים איש מקצוע לטיפול מיידי בבעיה שלכם, הוא לבדוק אנשי מקצוע שנעזרתם בהם בעבר. אם אתם גרים לבד כבר תקופה, סביר להניח שיצא לכם להיתקל בעבר בבעיות שונות בצנרת ויכול מאוד להיות שכבר הזמנתם הביתה איש מקצוע. אם אינכם זוכרים את השם המדויק, נסו לחפש במספרים השמורים בפלאפון שלכם את המילים "נזילה" או "אינסטלטור" ואולי תמצאו את איש המקצוע המבוקש. כמובן שאם הייתה לכם התנסות לא טובה, לא כדאי להזמין שוב את אותו בעל מקצוע; אולם אם הייתה לכם חוויה חיובית, בהחלט כדאי לנסות להרים טלפון.

כמו כן, נסו לחפש המלצות פרטיות. היום, כולנו חברים בכל מיני קבוצות פייסבוק שכונתיות ויכולים להיחשף בקלות למגוון המלצות על אנשי מקצוע טובים בסביבה. אם אתם לא נמצאים בקבוצת פייסבוק, אתם בטח נמצאים בקבוצת וואטסאפ בה תוכלו לבקש המלצות ספציפיות בהתאם לצורך שלכם. בדרך כלל, בקשות להמלצות על אנשי מקצוע נענות במהרה ואתם יכולים לקבל תוך זמן קצר כמה וכמה מספרים של בעלי מקצוע רלוונטיים.

מלבד ההמלצות הפרטיות כמובן שיש לא מעט אתרי אינטרנט שמרכזים המלצות. באתרים כאלה אתם יכולים לחפש אנשי מקצוע לפי תחומים ולראות מה הדירוג שלהם, שמבוסס על ההמלצות שניתנו להם באתר על ידי לקוחות עבר. אם יש חברת איתור נזילות שקיבלה הרבה דירוגים גבוהים וגם תגובות מילוליות שמצביעות על חוויה חיובית, ללא ספק כדאי לבדוק אותה.

לאחר שמצאתם חברת איתור נזילות שנראית טובה ומקצועית, מה כדאי לוודא? ראשית, בדקו כי אותה חברה שולחת אליכם בעל מקצוע מנוסה שעבר הכשרה מתאימה בתחום. אינסטלציה היא תחום מורכב שמצריך למידה והכשרה ואם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, ללא ספק כדאי לשאול על כך. כמו כן, נסו לשאול מהו הציוד שעמו יגיע בעל המקצוע. לדוגמה, אם יש נזילה בבית שלכם ואתם לא יודעים מה מקורה, חשוב שהוא יגיע עם מצלמה תרמית, מכשיר מתקדם אשר מאפשר למצוא נזילות במהירות וביעילות. כך, תקבלו את הסיוע הטוב ביותר.

מתי מזמינים חברת איתור נזילות?

למרות שתקלות בצנרת עשויות להיראות לנו זהות, חשוב לדעת שיש סוגים שונים של תקלות ויש לכך משמעות מבחינת איתור, טיפול ומניעה. סוג אחד של תקלה שעשויה להיגרם בצנרת הוא סתימות. המשמעות היא שהמים אינם מצליחים לזרום כהלכה בצינור, לדוגמה כתוצאה מהשלכת מוצרים אשר סותמים את הצנרת, למשל לאסלה. סוג נוסף של בעיה שעשויה לצוץ הוא נזילה. נזילה מתרחשת כאשר הצינור אינו אטום וקיים בו חור. לפעמים, כאשר הצינור גלוי, נוכל לזהות בעצמנו את מקור הנזילה, אולם במקרים רבים הנזילה מתרחשת בצינור חבוי ואנו רואים רק את תוצאותיה. כמו כן, במקרים במקרים מסוימים יכול להתרחש פיצוץ בצנרת, מה שיוביל לזרימה ניכרת של מים. גם פיצוץ יכול להתרחש בחלקה החבוי או הגלוי של הצנרת.

קראו גם על: איתור נזילות עם מצלמה טרמית – כשהטכנולוגיה באה לטובתנו

שתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

יוני אינסטלטור - תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי

תיקון מרזב פנימי: המדריך המלא לשמירה על הבית עם השנים ועם העונות, הבית עובר שינויים ואלו מתבטאים בצורות שונות. טיפול במבנה יכול לשמור עליו לאורך

גילוי נזילות מים - יוני אינסטלטור

גילוי נזילת מים

גילוי נזילות מים: איך מזהים שיש נזילה ומה עושים? נזילת מים מצנרת האינסטלציה היא אחת מהליקויים הבסיסיים שעלולים להתרחש בכל מבנה. גילוי מוקדם של נזילת

יש לכם נזילה? בעיית רטיבות שלא נפתרת? ‏זקוקים לפתרון מקצועי ומידי?

שמי יוני קוזי, אינסטלטור מומחה באיתור נזילות כבר מעל 15 שנה.

אני מזמין אתכם פשוט ליצור איתי קשר, אני כבר אעשה עבורכם את כל "הסיפור הזה" לפשוט יותר.

לא רק שירות מקצועי, אלא גם מחירים הוגנים!

חייגו אלי עכשיו לקבלת הצעת מחיר מידית!

יוני אינסטלטור - תמונת קונספט אינסטלטור מומחה